Ini adalah cerita yang ingin disampaikan oleh teman baik ku. Namun kerana malu dan tidak mahu diketahui oleh suaminya, ia menyuruh aku menuliskan dan mengetengahkan kisah benar ini. Aku adalah seorang wanita yg telah bersuami & telah mempunyai 2 orang anak. Aku ingin menceritakan kejadian/aib yg...

aku masa tuh 18. kita dulu skola sama. shira kira mcm adek angkat aku lar. shira baru jejak 15. tapi bdn.. fuhh! bleh tahan lar. 160, 36b (sal aku dah pernah tgk coli dia masa lepak pat rumah dia) , 25, 34dia suka joget. aku...

Jam sudahpun menunjukkkan pukul 6.45 petang. Kakitangan yang lain di tingkat 19 semuanya telah pulang kecuali An dan Hana. Di tingkat 18 hanya tinggal Hani adik kembar Hana sahaja yang masih bekerja. An dan Hana bekerja di dalam jabatan operasi kewangan manakala Hani di dalam jabatan...

Peristiwa ini tidak saya sangka-sangka, sebab Kak Yam adalah kakak pada isteri saya. Masa tu saya berumur 32 tahun, Kak Yam pulak berusia lebih kurang 36 tahun. Rumah kami berdekatan, cuma suami Kak Yam kerja di KL. Abang Hasan hanya balik dua minggu sekali. Kadang-kadang...

namaku imah.umurku 22 tahun.aku ingin berkongsi cerita tentang pengalaman seks pertamaku.kejadian ini berlaku di sebuah negeri di pantai barat...

Gua ni tak pandai mukadimah2 ni.Mula terus ajelah ekk. Citenya macam ni,pada 2001 aku ditukarkan bertugas di utara tanah air merangkap 2nd bos la jugak.. Kat opis aku semuanya makcik2. Ada tiga orang yang muda. 2 anak dara 1 bini org.Tapi yang boleh dianggap selera...

Sambil menunggu bel masuk sekolah siang, aku bercanda dengan Jenny, teman yang duduk sebangku denganku. Kami tertawa riang, menggosip dan kadang saling menggoda. Aku kenal dengan cewek cantik ini sejak awal masuk SMA, dan kami dengan cepat menjadi teman baik dan duduk sebangku. Sifatnya yang...

Show balet di malam hari jam 20:00 selama setengah jam yang menampilkan aku sebagai penari utama pada tanggal 31 Desember 2004 di ballroom sebuah hotel, mendapat sambutan yang meriah. Guru baletku begitu bangga padaku, ia memelukku bahagia. Aku pun demikian, seolah sudah lupa pada gangbang...