Sudah dua tahun ini aku menikah dengan Nina, dia seorang model iklan dan enam bulan lalu, dia menjadi seorang bintang sinetron, sementara aku sendiri adalah seorang wiraswasta di bidang pompa bensin. Usiaku kini 32 tahun, sedangkan Nina usia 21 tahun. Nina seorang yang cantik dengan kulit...

Ini diawali dari ingatanku waktu dulu masih sekolah, pasti ada saja salah satu guru yang menjadi favorit. Mungkin banyak juga yang memfavoritkan ibu guru, apalagi ibu guru cantik, dan suka berpenampilan seksi, jadi pengen ngentot ibu guru kan, dari awalnya menghayal sampailah pada onani ,...

Ini Kisah Yang mengharukan, Ini berawal saat ibunya sakit dan harus masuk rumah sakit dan Paul harus terbang ke luar kota untuk urusan bisnis yang amat penting. Paul tadinya tak setuju saat Emma meminta papanya, Jack, agar menginap di rumah mereka untuk sementara untuk menemaninya...

Petang tu..selepas latihan sukan aku tak balik kerumah ,cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya terus.Untok pengetahuan pembaca aku belajar kelas tambahan (tusyion) matematik dengan cikgu Nora.Cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya untok membantunya. Hari tu cikgu Nora memandu begitu laju sekali.Sampai dirumah dia menyuroh memberitahu ibu ku yang...

Benda ni jd masa umur aku 16..aku ada skandal nama dier pipah..dia ni blh thn gak lah.. comel,cun and ganas..benda ni jadi masa aku kat tuition..aku tuition sama dgn dier...

Masa tu yati berusia 22 , bekrja di KL.Tunang yati berada di kampung.Kami pernah lakukan seks tapi yati tak pernah puas.Sealu tak de "foreplay".Selepas berkucup-kucup, dia akan masukkan batang dia ke dalam kemaluan ku. Lepas tu yang aku geram, tak sampai satu minit, dia akan terpanjut.aku...

Ishh..cite ni dah lame dah berlaku..tapi tah camne tah susah gak aku nak lupakan..aku nak simpan sorang-sorang pun tak sedap gak..nak cite kat member lagik tak sedap..kang kene gelak lagi ada..so cite la kat sini..sape pun tak kenal aku..tul tak?so cite dia cam ni..cite ni...

Cerita yang akan aku paparkan ini adalah salah satu dari pengalaman-pengalaman aku bersama wanita. Aku rasa yang bersependapat denganku bahawa kita tidak boleh mengukur tahap keimanan seseorang itu dari segi luaran sahaja. Bagiku seks adalah perkara biasa kerana aku mula melakukjan hubungan seks semasa masih di...

Waktu umurku 19 tahun aku telah berkenalan dengan seorang gadis yang bernama Roziah.Rupanya tak berape jambu..tapi ape yang buat aku gile ialah punggungnye. Setiap kali kalau kami keluar bersiar siar..dia akan mengenakan jeans yang ketat.Aku selalu curi curi pandang.Didalam hati aku selalu berkata..kalau lah dia ni...

Ketika saya mengangkat gelas saya untuk membiarkan orang yang saya goda dengan mengetahui bahwa saya sudah menikah, pria yang sangat seksi yang pernah saya lihat ketika saya pertama kali memasuki ballroom hotel datang dan berbisik di telinga saya, "Saya telah menonton Anda semua malam, dan aku menginginkanmu, "sebelum dia...

Seperti biasa aku akan sampai ke sekolah diantara jam 6.40 atau 6.50 pagi. Aku memang suka datang awal ke sekolah. Dapat buat banyak kerja sebelum mula mengajar. Untuk memastikan aku dapat masuk pejabat, aku pegang satu salinan kunci pejabat. Apabila aku sampai Siti Napiah sudah sedia menanti di pintu...

Dileep baru saja pindah ke kota baru dan tinggal di rumah tamu yang dekat dengan rumah temannya Rehaan dan istrinya yang cantik, Zoya. Hubungannya dengan Rehaan sudah cukup lama. Rehaan telah menikahi Zoya sekitar 5 tahun yang lalu dan seperti semua orang lainnya, Dileep juga telah diambil oleh kecantikan Zoya,...

Nama saya Andrea. Saya berusia 35 tahun dengan  tubuh mungil langsing dengan rambut panjang paruh belakang berwarna kemerahan yang  memiliki mata hijau. Saya tidak menganggap diri saya  cantik meskipun saya telah memperhatikan orang-orang yang memberi saya  pandangan kedua, membuat saya bangga pada diri saya sendiri. Saya menikah dengan Don...

Marina mengenali Chandran waktu sama-sama belajar di luar negara. Marina Bt. Yusuf dan Chandran a/l Rajagopal mengikuti jurusan perubatan di Ukraine, negara bekas jajahan Soviet Union. Oleh kerana pelajar satu negara tidaklah ramai maka pelajar Malaysia yang ada disana memang akrab antara satu sama lain. Mula-mula...