Waktu umurku 19 tahun aku telah berkenalan dengan seorang gadis yang bernama Roziah.Rupanya tak berape jambu..tapi ape yang buat aku gile ialah punggungnye. Setiap kali kalau kami keluar bersiar siar..dia akan mengenakan jeans yang ketat.Aku selalu curi curi pandang.Didalam hati aku selalu berkata..kalau lah dia ni...

Ketika saya mengangkat gelas saya untuk membiarkan orang yang saya goda dengan mengetahui bahwa saya sudah menikah, pria yang sangat seksi yang pernah saya lihat ketika saya pertama kali memasuki ballroom hotel datang dan berbisik di telinga saya, "Saya telah menonton Anda semua malam, dan aku menginginkanmu, "sebelum dia...

Seperti biasa aku akan sampai ke sekolah diantara jam 6.40 atau 6.50 pagi. Aku memang suka datang awal ke sekolah. Dapat buat banyak kerja sebelum mula mengajar. Untuk memastikan aku dapat masuk pejabat, aku pegang satu salinan kunci pejabat. Apabila aku sampai Siti Napiah sudah sedia menanti di pintu...

Dileep baru saja pindah ke kota baru dan tinggal di rumah tamu yang dekat dengan rumah temannya Rehaan dan istrinya yang cantik, Zoya. Hubungannya dengan Rehaan sudah cukup lama. Rehaan telah menikahi Zoya sekitar 5 tahun yang lalu dan seperti semua orang lainnya, Dileep juga telah diambil oleh kecantikan Zoya,...

Nama saya Andrea. Saya berusia 35 tahun dengan  tubuh mungil langsing dengan rambut panjang paruh belakang berwarna kemerahan yang  memiliki mata hijau. Saya tidak menganggap diri saya  cantik meskipun saya telah memperhatikan orang-orang yang memberi saya  pandangan kedua, membuat saya bangga pada diri saya sendiri. Saya menikah dengan Don...

Marina mengenali Chandran waktu sama-sama belajar di luar negara. Marina Bt. Yusuf dan Chandran a/l Rajagopal mengikuti jurusan perubatan di Ukraine, negara bekas jajahan Soviet Union. Oleh kerana pelajar satu negara tidaklah ramai maka pelajar Malaysia yang ada disana memang akrab antara satu sama lain. Mula-mula...

Kisah ini berlaku semasa kami suami isteri berpindah ke KL sebab suami i dapat posting kat KL branch punya office. Walaupun suami I dapat posting kat kl dia sering ke singapura dan australia untuk kerja. Saya Lina ini isteri Man jenis yang sentiasa bertudung dan rupa...

Hari silih berganti. Bergantinya hari, ada yang membawa keindahan, ada yang membawa kepedihan. Dan ada juga yang tidak mengun-dang apa-apa. Tapi apa yang pasti, setiap detik yang berlalu sekarang, membawa Shila ke usia-22. Sudah masuk 7 bulan dia mendirikan rumahtangga dengan Samad (26thn), suaminya atas...

Sekiranya tuan-tuan masih ingat lagi, satu ketika dahulu heboh di media massa berhubung ajaran sesat laga lutut. Ajaran sesat ini mengamalkan pertukaran pasangan yang ditentukan sendiri oleh tuan guru tersebut. Pada hari 'tarbiyah', setiap pasangan akan berkumpul di sebuah kawasan khas (biasanya di kediaman ahli-ahli...

Hamid terlalu sukar untuk mempercayai bahawa dia terlalu berahi kepada kakaknya Rohaya. Wanita janda beranak 3 itu begitu diminati sejak dia remaja lagi. Bagi Hamid, isterinya yang agak cantik itu pun tidak setanding keberahiannya berbanding kakaknya. Sukar bagi Hamid untuk membuang perasaan itu dari kotak...

Umur ku 34 tahun sekarang dan aku berkerja di salah sebuah tempat yang ternama di Malaysia ini. Nama tempat itu biarlah aku rahsiakan. Jawatan aku disana adalah sebagai eksekutif kanan dan aku telah berkerja disitu selama enam tahun. Dan selama aku berkerja disinilah aku telah...

Berniaga di pasar malam bukan menjadi minat aku. Tetapi oleh kerana itu sahaja peluang yang aku ada bersama suami ku maka penat pun tak apalah. Berniaga beberapa bulan rasa seronok tu datang juga kepada aku. Apatah lagi apabila melihat untung yang mendatang. Nasib menjual di...

Aku bekerja sebagai pembantu perawatan kesihatan yang dulunya disebut atendan kesihatan. Sudah lapan tahun aku bertugas di sebuah hospital di utara tanah air. Aku ditugaskan di Unit Kecemasan dan Kemalangan. Di unit ini kerjanya agak berat dan segala macam kes perlu diambil tindakan segera. Apalagi...