Pada mulanya aku hanya bergurau dgn perempuan fitnes yg sering latihan bersamaku. Sudah menjadi kebiasaan kami nonton film begitu aerobik selesai. Namun kali ini tanpa sengaja Sewaktu VIDEO diputar yg terlihat malah adegan dimana perempuan sedang mengoral kemaluan lelaki, Namun buru-buru Almira mematikan TV itu....

Hari sudah lewat pukul 12.00. Aku sedang bergegas untuk pergi makan siang ketika handphoneku berbunyi. Kulihat di layar tampak sebuah nomor yang tidak aku kenal. “Ya hallo..” sapaku. “Pagi Pak Robert.. Ini Dian.. Masih ingat khan ” “Oh Dian.. Ya masih donk..” “Pak sudah terima surat lamarannya?” “Iya sudah.. Sekarang...

Aku mempunyai kakak perempuan yang umurnya lebih tua 4 tahun, disaat iru aku masih berseragam SMA sedangkan kakakku udah menjadi mahasiswi, kalau ke kampus dia sering memakai jilbab, tapi mau diapain emang dasarnya kakakku pintar berdandan jadi tetap terlihat menarik dan seksi. Tapi yang paling menyolok...

Cerita ini terjadi ketika saya masih di kelas 3 SMU di Bandung. Sebetulnya saya menyadari bahwa ada kecenderungan yang berbeda pada diri saya sejak saya masih kecil. Tapi saya tidak merisaukannya. Selama tidak kita eksplor, kecenderungan itu tidak akan membahayakan. Tapi saya sangat menyukai hal...

Aku, Haryanto (nama samaran), dipanggil singkat Yanto. Setelah kerja 2 tahun lebih, aku dipindahtugaskan ke kota B ini, tidak seramai kota besar asalku, tapi cukup nyaman. Aku dipinjamkan rumah kakak perempuanku yg bertugas mendampingi suaminya di luar negeri. Sekaligus menjaga dan merawat rumahnya, ditemani seorang...

Sudah dua tahun ini aku menikah dengan Nina, dia seorang model iklan dan enam bulan lalu, dia menjadi seorang bintang sinetron, sementara aku sendiri adalah seorang wiraswasta di bidang pompa bensin. Usiaku kini 32 tahun, sedangkan Nina usia 21 tahun. Nina seorang yang cantik dengan kulit...

Ini diawali dari ingatanku waktu dulu masih sekolah, pasti ada saja salah satu guru yang menjadi favorit. Mungkin banyak juga yang memfavoritkan ibu guru, apalagi ibu guru cantik, dan suka berpenampilan seksi, jadi pengen ngentot ibu guru kan, dari awalnya menghayal sampailah pada onani ,...

Ini Kisah Yang mengharukan, Ini berawal saat ibunya sakit dan harus masuk rumah sakit dan Paul harus terbang ke luar kota untuk urusan bisnis yang amat penting. Paul tadinya tak setuju saat Emma meminta papanya, Jack, agar menginap di rumah mereka untuk sementara untuk menemaninya...

Petang tu..selepas latihan sukan aku tak balik kerumah ,cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya terus.Untok pengetahuan pembaca aku belajar kelas tambahan (tusyion) matematik dengan cikgu Nora.Cikgu Nora mengajak aku balik kerumahnya untok membantunya. Hari tu cikgu Nora memandu begitu laju sekali.Sampai dirumah dia menyuroh memberitahu ibu ku yang...

Benda ni jd masa umur aku 16..aku ada skandal nama dier pipah..dia ni blh thn gak lah.. comel,cun and ganas..benda ni jadi masa aku kat tuition..aku tuition sama dgn dier...

Masa tu yati berusia 22 , bekrja di KL.Tunang yati berada di kampung.Kami pernah lakukan seks tapi yati tak pernah puas.Sealu tak de "foreplay".Selepas berkucup-kucup, dia akan masukkan batang dia ke dalam kemaluan ku. Lepas tu yang aku geram, tak sampai satu minit, dia akan terpanjut.aku...

Ishh..cite ni dah lame dah berlaku..tapi tah camne tah susah gak aku nak lupakan..aku nak simpan sorang-sorang pun tak sedap gak..nak cite kat member lagik tak sedap..kang kene gelak lagi ada..so cite la kat sini..sape pun tak kenal aku..tul tak?so cite dia cam ni..cite ni...

Cerita yang akan aku paparkan ini adalah salah satu dari pengalaman-pengalaman aku bersama wanita. Aku rasa yang bersependapat denganku bahawa kita tidak boleh mengukur tahap keimanan seseorang itu dari segi luaran sahaja. Bagiku seks adalah perkara biasa kerana aku mula melakukjan hubungan seks semasa masih di...

Waktu umurku 19 tahun aku telah berkenalan dengan seorang gadis yang bernama Roziah.Rupanya tak berape jambu..tapi ape yang buat aku gile ialah punggungnye. Setiap kali kalau kami keluar bersiar siar..dia akan mengenakan jeans yang ketat.Aku selalu curi curi pandang.Didalam hati aku selalu berkata..kalau lah dia ni...